fredag 30. september 2011

En fantastisk fin Atlantic

Jeg trodde jeg hadde en ganske så fin T3 Westfalia. Men så viser det seg at det alltid finnes noe som er helt utrolig bra. Nemlig nedenstående T3 Atlantic.







































Under treffet på Buscamp på Tinn i september 2011, fikk jeg øye på denne lyssjøgrønne T3 Westfalia Atlantic'en, en Vanagon. Bilen eies av en lillehamring som var på treffet. Det var en nydelig bil som bare har trillet ca. 43.000 km.



Den var tilsalgs på en nettauksjon for ca. 150.000 kroner tidliger ei år. Til slutt fikk den ny eier. Eier fortalte meg hva han måtte gi for den. Men det var være mellom oss. Uansett, en fin bil med noen få småplukk her og der - uten betydning, vil jeg si.



Den første eieren av bilen på 75 år har nesten ikke kjørt den, men har tatt godt vare på den. Det er en 1,6 TD som går som ei klokke. Bilen er godt vedikeholdt og har aldri stått i noe annet enn en garasje når den ikke har vært i bruk.



Heldig er den som har en slik.


Flottt bil!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar