søndag 11. september 2011

Nye bilder av min 1991 VW Caravelle Coach

Ja, vel, da har jeg vasket, polert og flekket min 20 år gamle coach utvendig før vinteren. Nå skal den vaskes innvendig og så kan den brukes.

Jeg synes bilen ble veldig flott. Litt originallakk har jeg fikset litt med her og der, så nå er den fin. Den "kontrastfargen" på hjulbuene foran som en tidligere eier hadde lakkert med i mangel av originallakk, har jeg lakket over med originallakk og klarlakk; og det ble helt konge!


Oppdaget at det mangler et lys i dasjbordet og at lampa til håndbrekket ikke funker. Det skal fikses en dag.


For øvrig har fangere og sideskjørt blitt svartpolert med fornyer. Det samme gjelder speil og gummien rundt vinduene. Også grillen skal få et "strøk" før vinteren.


Dette ble jo bra, syns jeg!!!!




















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar