tirsdag 13. september 2011

Kjempetreffet i Tinn ifjor gjentas i år?

Det ble et kjempefint treff på Sandviken camping i Austbygde i Tinn i dagene 24. til 26. september 2010. Hva som var nytt på dette treffet i forhold til tidligere, kan oppsummeres slik: Helstekt gris på grill, et herlig T1-skogsvrak og 45 (?) folkevognbusser! Det ble en kjempesuksess. Det er bare å møte fram til nytt treff på 23. til 25. september 2011!

Denne bloggeren har vært på de fleste treffene på Tinn, men jeg tror kanskje 2010-treffet var det beste. Det ble et rolig treff der det sosiale fungerte veldig fint.

Tiltaket med å helgrille gris en gris (stakkers gris!), var meget vellykket fordi folk da samlet seg rundt grillen. Til og med eieren av denne bloggen tok seg en bit selv om svin ikke er bra for meg!

Et annet godt innslag var den skogsvraklignende T1'en (er det egentlig et vrak?) til Rapidspeed som ble gravd fram fra skogen kvelden før treffet, var jo et helt topp innslag på selve plassen. Den stod liksom midt på campingen på ei tralle, et "alter"-lignende ornament som ble et midtpunkt for mange. En herlig eksmilitær T1 som jeg håper å se ferdig rustsveiset og oppfikset om ikke så lenge.

Det som var så veldig bra var antallet busser som dukket opp og en hvis SOL uten buss. Men med ca. 45 VW-busser var det nok rekord. Fantastisk!
Tatt i beraktning av høljregnet og snøen i fjellet fredag kveld, så var dette helt utrolig fint oppmøte. Lørdag ble det opphold og veldig fint utevær. Søndag kom sola. Du verden så fint det ble!

Takk til alle! Jeg trivdes meget godt til tross for at jeg ikke var helt i form på lørdagen. Men en omgang søvn etter råd fra Andrew hjalp. Og så "spiste jeg meg opp" og ble i fin form på kvelden. Men noen sykkeltur klarte jeg ikke å få til på grunn av at formen ikke var på topp på lørdag.

Det ble noe mekking på et par biler. En bil fikk stopp etter vannlekkasje, mens en annen fikk stopp etter ledningsbrudd eller noe slikt. Men som en var enige om: Skulle en først få stopp med en T3 noe sted, var vel det beste stedet det kunne skje noe slikt, nettopp på et T3-treff. For begge bilene ble etter kort tid mekket sammen og kunne lines opp på campingen igjen og kjøres hjem helt som normalt på søndag.

Takk til Andrew som holdt tak i ting, takk til Rune 1 som gjorde som han pleie og rigget og ordnet, takk til Martin som stod på og takk til alle for hyggelig samvær og prat. Sjøl klarte jeg ikke å bidra så mye på lørdag formiddag med rigging da jeg ikke hadde formen inne (men det skyldtes ikke for mye flydium!).

Vi ses i 2011.















































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar