søndag 11. oktober 2009

Spacere og nytt interiør

Hva er det med spacere? Jeg oppdaget at jeg hadde veldig tykke spacere under mine coach-felger på min VW 1990-T3 da jeg drev å avmonterte hjulene i dag Framme satt det 25 mm og bak 35 mm.
Jeg synes coachen var fin med de brede felgene. Jeg skal selvsagt senke min C-utgave også, men om jeg putter på spacere får jeg nå se an.

Egentlig har jeg vel ikke tenkt å putte dette på min caravelle C. Men før jeg bestemmer meg for å ikke gjøre det, skal jeg sjekke ut litt hvorfor folk bruker dette. Og: Er det lovlig?

For øvrig synes jeg min T3 coach der spacerne satt, var veldig tøff, ganske rå egentlig. Dette var spacere som først var festet til hjulenes bolter framme med originalbolter og bak med de originale stålboltene som brukes på bakhjulene.

Når disse var montert var så felgene skrudd på med egne bolter.

Skal sjekke dette ut litt på vwbus.n-forumet for å høre litt hva folk sier.
For øvrig har jeg nå montert ferdig det originale interiøret med tepper, lydisolasjonsmatter i kork i gulvene, stoler og alle andre nødvendige fester etc.
Det ble veldig fint, syns jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar