torsdag 25. august 2011

Runes og Kais prosjekt

Jaha, så ble det ny bil på unge Caravelle-Kai, nå bosatt på Tynset. Bilen er en 1988 (er det ikke?) syncro-T3 med sperrer både foran og bak. Fin bil. Nå kan du enkelt komme deg til og fra hytta di også!


Foto: Rune. Dokaen står på hengeren.

Det var Kais kompis Rune på Nesbyen, Der Postmeister, som hentet bilen på tilhenger et eller annet sted i verden, sørpå? Og selvsagt ble den hentet med en VW Crafter som trekkvogn. Skulle bare mangle!

Dette kommer til å bli bra etterhvert, Kai! Du fortjener en fin syncro T3, en ekte bussgutt som du er.

Det startet med en fin buss som du hadde en periode før du fikk ta i godbilen mens du bodde i Briskebyen i Hamar: "en blå T3 i GL-utgave med GL-innredning etc".

Dessverre rustet vel den GL'en i stykker for deg etter noen års kjøring og lagring. Så ble det kjøpt inn en grei syncro som du ikke likte noe særlig, tror jeg. Så ble det en syncro-T3 som 8-seter buss, en fin bil som du solgte (dumt eller?), så en luftkjølt 1980 camper har du vel også hatt før du fikk tak i en 1991 blå T3 coach-automat kombi som jeg nå har stående hos meg.

Vel, syncro blir sikkert bra for deg, til ditt bruk.

Jeg skal ta vare på automaten for deg en stund. Om 20 år kan du vel få overta den fra meg, når jeg ikke lenger får lov å kjøre bil.

Vel, lykke til, og gratulerer med en flott doka-buss med sperrer både her og der.

Blir bra dette!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar