lørdag 27. august 2011

En herlig -86 Westfalia på Lillehammer



Jeg har sjekket saken. Denne Westfalia-bussen er årsmodell og registrert i 1986 og hjemmehørende i Stange i Hedmark. Det har 2,1 DJ-motor og er en ekte Westfalia Club Joker med brune seter. Litt vanskelig å ta bilder, men likevel, flott bil!


Bilen var rigget for overnatting i forbindelse med Birkebeinerrittet (sengen var redd opp), tydeligvis. Dette bildet er tatt i Lillerhammer dagen før Birkebeinerrittet (fredag 26. august 2011). Jeg tror jeg har sett denne bilen før, men er usikker. Kanskje noen kan ringe eier å høre om den er tilsalgs?


Kanskje den kan fiskes inn i miljøet... jeg trenger den ikke, for jeg har jo en slik!






























































Flott bil, rigget med sykler bak og oppredd seng. Beboerne var så avgjort klar for Birkebeinerrittet da jeg knipset noen mobilder av den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar