mandag 19. november 2012

Den ble da EU-godkjent....

Jaha, da ble diesel-coach'en EU-godkjent. Bilen var faktisk bedre enn jeg trodde, rent bortsett fra en ting: Regreima må byttes!

Selvsagt bytter jeg regreima. Den har ikke vært byttet de siste ti årene fant jeg ut, siste gang på Møller Bil i Hamar, faktisk. Her var det like før brudd på reima. Ellers var det et lite hull i en slange som også fikses på. Ellers måtte jeg bytte noen foringer i forstillinga som jeg visste om.

Ellers var den fin og grei og uten spesielt med rust heller. Fikk faktisk åtgaum for bilen av mekanikeren som titta på bilen under EU-kontrollen.

Vel, jeg håper jeg kan kjøre litt rundt med denne framover. Får jeg den slik jeg vil ha den, så tenkte jeg at denne kunne være en "fram og tilbake til jobben bil". Motoren virker å være helt ok, så vi får tro den går en stund.

Her er det bare å blåse avgårde, blåse ut diesel-eksosen og blåse i det meste.

Vel blåst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar