torsdag 19. juli 2012

Min T3 Westy med MSW-felger

Da har jeg endelig rukket å montere nye felger på bilen min. Originale  MSW fra 1984 er montert på min T3.

Dessiten har den fått en SA-grill i fronten som dekker hele nedre delen over de hvite framblinklysene. Jeg har også montert på elspeil. Så nå er den vel regget slik jeg vil ha den, eller?



Felgene er gullfarget i senter og sølvfartet (chrom) ytterst. Ytterst skal de polleres opp ved anledning. Ble jo fint dette!

Så får vi se å lenge jeg synes dette er kuuult.

For øvrig har den i juni vært på Møller Bil Hamar for service (gidder ikke å gjøre dette sjøl lenger). Det medførte at bilen også har fått mobilitetsgaranti i et år til, til juni 2013. Det er ikke verst på en bil regga i 1988.


Snart skal den på tur med meg bak rattet, barnebarn og kone. Men til bussfest reiser jeg nok alene, dersom ryggen holder (har fått en helt for jævlig strekk etter å ha løfta noen rullesteiner i fjæra i Lofoten i sommer).

Avgjøres fredag formiddag.


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar