søndag 22. juli 2012

Dear friends, I will update blogg more continuesly....

Dear Friends around Europe, Russia, USA, Australia etc.

Thank you for emails and comments during the last year. I'm very happy that so many VW-people find it interesting to follow my busblog.

The last halfyear I haven't had enough time to take care of my blog. But now I will do my best to get better during 2012 on.

Kjære alle lesere av min blogg. Jeg har i det siste ikke har nok tid til bloggen min, men takk for alle tilbakemeldingene fra folk som savner oppdateringer og bilder. Jeg skal skjerpe meg nå utover i 2012 og videre.

Til orientering er min 1991 caravelle coach automat nå solgt til en hyggelig kar på Sørlandet. Jeg innså at jeg ikke rekker å ta meg av tre VW-busser. Så heretter blir det 2003 VW T4 Multivan og 1988 VW T3 Westfalia min tid skal brukes på!

Altså disse bilene (under) er de jeg framover skal bruke tid på/this two cars underneath is the ones I will use time on onwards:











Den grønne T4 nærmest til høyre er min, her fotografert på Tinn-treffet i 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar