lørdag 17. desember 2011

Det går visst fortsatt an....

Hva da, går an? Jo, å få tatt et bilde av en T3 i bakruta på en vanlig tur med coach'en! Så få som det begynner å bli ute på vegen av disse "brødboksene", så er dette veldig sjeldent med unntak for turer til treff, da!

For meg skjedde det for en tid tilbake her på hjemstedet mitt. Jeg så denne rundtlykt-T3'en ventende i et kryss og så svingte den inn bak meg og fulgte faktisk etter en stund.

Jeg rakk å få opp mobilkameraet og knipset dette bildet gjennom kupéspeilet før den forsvant. Jeg har ikke sett denne bilen senere. Men den så jo fresh og grei ut.

Bilen jeg kjørte var heller ikke hvilken som helst bil - men min coach (se bildet). Hm, det blir vel lenge til neste gang dette skjer....

Morsomt...!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar