tirsdag 3. mai 2011

Prøve coach-felger - lite vellykket!

Jeg tenkte at min Club Joker 1 kunne ha godt av noen pene coach-felger. Men nei, gitt! Det kledde den ikke! Så dermed putta jeg på at stålfelgene med chrome-ringer og hjulkapsler på de sorte stålfelgene!





Jeg skrudde stålet både av og på og erstattet de med coach-felger. Noen fine senterkopper hadde jeg også liggende, viste det seg etterhvert.



Men, nei, dette ble litt for mye "coach"-kjørtøy for meg, og det er jo ikke det jeg har: Jeg har en Westfalia på ren transporter-bussplattform.




Dermed blir bilen beholdt klassisk: Men chrome-ringer, hjulkapsler og sorte stålfelger!




Samma det! Derimot ble det kledelig med putene som ble montert inne i nakkestøttene bak. Rett og slett stilig. Og så ble det fint fint, psykologisk sett, å få på en helt ny Westfalia koppholder til erstatning for som har røket i filler "baki der".




Jeg har også en gangster-caps liggende på lur. Jeg syns det er pent på disse bilene. Men de suser jo litt under kjøring og jeg har også opplevd at de har vibrert en del, altså en ulyd som jeg ikke orker å høre på.




Så jeg tenker meg nok litt om før jeg monterer den.





Ellers skal jeg bytte gasspumpene på bakluka, og montere på enten en SA-grill nede eller noen Projekt Zwo-lykter i forlengelsen av nedre grill. Jeg har også testet alt utstyret i bilen nå. Og: Alt fungerer som det skal: Kjøleskap, Eber, etc.




Og så skal jeg jo kjøre med Club Joker'n!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar