torsdag 3. desember 2009

Horten-treffet for lenge siden....

Det var lenge siden....
Men det er gode minner. Dette minner er vel et av mine beste fra bussmiljøet. Et treff i Horten. Det var mange som måtte fram og vi hadde en meget fin dag.










Treffet hos Martin høsten 2002 (var det ikke det?), husker jeg altså meget godt. Det var et så vanvittig hyggelig treff. Jeg dro hele vegen til Martin i Horten for å treffe flere som jeg til da hadde kjent en stund og ønsket å bli bedre kjent med.

















Treffet ble holdt i hagen til Martin. Det møtte mange med flotte T3'ere (og bare det). Jeg hadde min sølvgråe T3, mens en høytaksbuss (den røde) ble solgt og faktisk sendt rett i pressa etterpå, eller i alle fall en stund etterpå. Det var jo en meget fin bil. Hvordan kunne vi gjøre noe slikt?

Det var bilprat, og grilling hos Martin den gangen. Jeg mener å huske at Eskild (Syncro) var med. Det var også Rune (Der Postmeister), Martin (VWbus) og Adax og flere... Husker ikke alle.



Jeg har drevet med dette lenge nå. Kanskje på tide å trappe ned, eller blir det slik Der Postmeister sier:

"- Erjo kommer alltid tilbake med en T3!".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar