torsdag 3. desember 2009

En av Martins gamle T3'ere

Her ser du en av Martin's gamle T3'ere (eieren av forumet, vwbus). Disse bildene tok jeg av hans flott bil som han stilte med under Bug Camp på Lillehammer i 2001.
Bildene nedenfor ble også brukt i hans første hjemmesiden som ble avløst av den nye vwbus.no-sida slik den er i dag.
Dette var jo en rimelig strøken og fin bil. Husker jeg ikke helt feil, så var han innom Esso i Brumunddal og vasket den før ankomst treffstedet. Det er jo ikke merkelig at dette var salgsvare - så fin som den er. Den er fortsatt i trafikk i Fusa og er EU-godkjent til 2010. Tilstand er ikke kjent.
Jeg hadde også med meg min egen 1980-T3 til Lillehammer den gangen. Det var en luftkjølt modell som jeg skal presentere senere i et annet innlegg, en bil som Martin bare kaldte "Eriks gamle camper".
Treffet på Lillehammer den gangen var i regi av vwacm.no. Den gangen satte klubben fortsatt pris på medlemmer med vannkjølte VW-produkter.
Nok om det, fin bil er det! Årsmodellen husker jeg ikke, men antakelig er dette en 1990-modell.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar