onsdag 30. september 2009

Her er mine tre VW-busser




































Den blå er en 1990-modell registrert i 1989 (vanlig C), mens den grå coachen er en 1989-modell, men registrert i 1989. Begge har dieselmotorer.











Den blå er EU-ok til 2011 og en god del i bruk.











Coachen står i verkstedet og godgjør seg med tanke på en gjennomgang og EU-godkjenning en gang i framtida (fullt kjørbar).






Jeg har også en grønn VW T4 multivan 2003-modell. Den ser du også et bilde av her.
















I tillegg har jeg skaffet meg en blå Caravelle C (nederst) som skal bli donorbil til de to andre, selvsagt diesel den også! All innmat er nå plukket ut unntatt dasjbord med innmat. Det gjenstår motor, gir understell etc. Men det kommer! OG SELVSAGT: Innredning, bakluke og dører er tatt av, noen sprukne gamle hjul er satt på og de gode vinterdekkene som stod på er tatt av.




















Dett er bare moro! Men det verste av alt er jo at jeg kunne tenkt meg en til, en EU-ok coach. Men da må jeg jo selge min gamle 1962-modell R12. Men: Det sitter laaaaaaangt inn å selge 12'eren! Les mer om den her:

















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar